۱۷ پاسخ

ماشالله دخترت چ نازه😍

دخترت الان خودش نشسته
یا پشتش بالشت گذاشتی
از همین ماه نشست ؟

چه ناز🥺🥺

ببین عزیزم فرنی ساده میدم
یا با موز ، سیب و یا هویج قاطی میکنم میدم
پوره میوه ها سیب و هویج هم میتونی بدی

سوپ با جوپرک یه تکه سینه مرغ هویج سیب زمینی و کره درست میکنم
گاهی به جای‌جوپرک برنج میزنم
سرلاک ارد برنج هم خریدم گاهی‌ میدم

ماشاالله خداحفظش کنه🥰❤️😍
گلمو درخواست میدی داشته باشمت منپرم❤️

تازه شروع کردی ؟
از فرنی و پوره سبزیجات مثل هویج و سیب زمینی و سیب با حریر بادوم بده

@komaki_koudake_man

یه کانال دارم تو روبیکا خیلی ایده میده اگه بخوای میتونی ازش برنامه هم بگیری الان برات میفرستم برا من خیلی مفید بود

ماشالله خودش نشسته

الله گوزلرینه باخ 😘😍
ماشاالله هزار ماشالله ❤

ای خدا چه نمکه ماشالا خدا حفظش کنه 💖
از کی میشینه دخترت عزیزم ؟

وای وای نه دوزلودی الله
حتما بیدنه اوزلیح یاندیر😍😌

اول لعاب برنج دادم بعد فرنی بعدش پوره ها رو میدم بعد ترکیبی میدم بعد میرم سراغ سوپ و اینا

فلن فقط فرنی میدم ازاین ب بعد ببینم چیامیتونم بدم

دخترت به چشمم شبیه دختر منه😅

واخ ننه بو قیز منع گلین اولار؟؟؟😍😍😍

منم🤗😂

سوال های مرتبط