۳ پاسخ

اگر سزارینی هستی حتما نسکافه ببر با انجیر خشک دمپایی فلاسک چندتا شورت مدارک

پوشه سونو و این چیزاتم بردار

شیرخشک بذار و پستونک و شیشه شیر ، چون اگ تو ساک بچه ببینن ازت میگیرن ، راضی نمیشن
شناسنامه و یک دمپایی راحتی و شومیز دکمه دار و یک شلوار راحتی
حوله و شونه و لوازم ارایشی
شرت یکبار مصرف یا چندتا شورت نخی

سوال های مرتبط

مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد