نه بابا حداقل ۲سی سی
وزنش چقذه؟
منک دکترگفته پنج سیسی
میشه عکس قطره زینک روبرام بفرستی
دکتردادبهت یاخودت سرخودگرفتی؟
من پدیاول زینک میدم.روزی ۶ قطره
من از 2 ماهگی میدم. نئو زینک میدم دکترش گفت 3 سیسی هر 12 ساعت
حتی روی خود شربت هم نوشته سه سی سی
دکتر برا پسرم دو ونیم سی سی گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.