۷ پاسخ

راستی اسم شو چی گذاشتی

آره واسه پسرمن هم ۱۵بود آوردم خونه شیرخشک دادم دوساعت یه بار دوروز بعد اومد رو ۷ دکترگفت هرچه بیشتر دستشویی کنه زود رفع میشه شیرخودتم میدی آب انار زیاد بخور

سعی کن شیر خودت کمتر بدی
شیرش خشک هم بده

عرق کاسنی و خاک شیر بخور شیرت خنک بشه زردیش پایین تر بیاد. تند تند بهش شیر بده زردی از ادرار و پی پی دفع میشه

دوروز کم بود باید حداقل یک هفته میزاشتی بمونه اومد رو ۷ بعد

اره بیار خوبه

اگه شیر خودتو میخوره یکم رعایت غذایی کن چیزای خیلی گرم نخور با پزشک مشورت کن بهت قطره بده

سوال های مرتبط

مامان یاسمن و امیرعلی مامان یاسمن و امیرعلی ۱۵ ماهگی