راستی اسم شو چی گذاشتی
آره واسه پسرمن هم ۱۵بود آوردم خونه شیرخشک دادم دوساعت یه بار دوروز بعد اومد رو ۷ دکترگفت هرچه بیشتر دستشویی کنه زود رفع میشه شیرخودتم میدی آب انار زیاد بخور
سعی کن شیر خودت کمتر بدی
شیرش خشک هم بده
عرق کاسنی و خاک شیر بخور شیرت خنک بشه زردیش پایین تر بیاد. تند تند بهش شیر بده زردی از ادرار و پی پی دفع میشه
دوروز کم بود باید حداقل یک هفته میزاشتی بمونه اومد رو ۷ بعد
اره بیار خوبه
اگه شیر خودتو میخوره یکم رعایت غذایی کن چیزای خیلی گرم نخور با پزشک مشورت کن بهت قطره بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.