منفی شد امروز
منم .میگم الان پریود میشم
ان شاءالله مثبتی
abبود با ارپی کردم
عزیزم منم روزهای آخر علایم پریودی داشتم مثبت شدم انشالله توام مثبتی جمعه برو آزمایش اگه جایی بازه
من ترشح ندارم نگرانم
نمیخوای آزمایش بدی؟ دیگه وقتشه🥹
یه تست بزن امشب خوشحالمون کنننن
تاخیر داری
من ۲۰اسفند پاک شدم ۲۴امپول آزادسازی الان درد سینه هستم شکمم ورم داره سنگین
میشع علایم باردای
چند روزه انتقال دادی ؟
یعنی میشه باردار باشم تست نزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.