سلام عزیزم
متاسفم
پیش افسر ماما خوی رفتی
منم چند دقیقه پیش زدم البته ۵ روز مونده به پری مثل دیونه ها دو تست بود گفتم بزنم ببینم چخبره منفی شد با ضد حال اومدم بیرون🤣🤣
منم منفی هس هی
چند ماهه اقدامی آبجی؟
مال من همیشه منفیه🥲
برای منم منفی شد عزیزم چند وقته اقدام کردی؟
منم😮💨😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.