خانما بیبی من منفی بود بازم🫠🫠🫠

۶ پاسخ

خب یه ازمایش میدادی خودتو راحت میکردی،منم وایستادم ۱۰ روز تاخیرشم برم ازمایش،روز ۷تاخیر تستم‌منفی

کیستی چیزی ندارر

عیب نداره گلم ناامید نشو

عزیزم سابقه تاخیر داشتی؟

انشالله ماه بعد

چندوقت تاخیر؟

سوال های مرتبط

مامان نینیها مامان نینیها قصد بارداری
💜zahra💜 💜zahra💜 قصد بارداری
مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته پنجم بارداری
fₐₜₑₘₑₕ🎀 fₐₜₑₘₑₕ🎀 قصد بارداری