۳۱ روز تاخیری دارم اما هرچی بیبی چک زدم منفی بود 🫠😩😞

۵ پاسخ

بتا بده عزیزم

خب ازمایش بده منفی ک‌بود. دکتر پروژسترون بهت میده پریود بشی منتظر چی هستی گلم

تنبلی تخمدان یا کیست یا مصرف قرص هورمونب

یسریا کلا بیب منفی میزنه ولی بتا میدن مثبته

آزمایش دادی؟

سوال های مرتبط

مامان عشق دوقلو🥑 مامان عشق دوقلو🥑 هفته هفدهم بارداری