۹ پاسخ

۳ تاش افتاده ولی،بقیه نه

برای من هنوز مونده🤧

من هنوز هست😭

هی.با شامپو بچه. بشور سشوار قشنک حالت دسشویی بشین خشک کن. میفتن من افتادن. یکی. دیکه موند

برا من هنوز هس😔

برامن که تا الان هیچی نیفتاده

بنام خدا هنوز سرجاشه🥲🥲 فقط یدونه افتاده تا الان..دوتا دیگه مونده کلافه شدم دیگه..با سرم شست و شو میشورم،از فردا میخوام با بتادین بشورم میگن خشک میکنه بخیه رو

تو 8 روز رفتم دکترم برداشت همشو

۹روزه بود

سوال های مرتبط