۳ تاش افتاده ولی،بقیه نه
برای من هنوز مونده🤧
من هنوز هست😭
هی.با شامپو بچه. بشور سشوار قشنک حالت دسشویی بشین خشک کن. میفتن من افتادن. یکی. دیکه موند
برا من هنوز هس😔
برامن که تا الان هیچی نیفتاده
بنام خدا هنوز سرجاشه🥲🥲 فقط یدونه افتاده تا الان..دوتا دیگه مونده کلافه شدم دیگه..با سرم شست و شو میشورم،از فردا میخوام با بتادین بشورم میگن خشک میکنه بخیه رو
تو 8 روز رفتم دکترم برداشت همشو
۹روزه بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.