۳ پاسخ

منم مثل شما نمیدونم کجا برم بچه اولمع استرس دارم سقط هم داشتم قبلا
دکتر خودم فقط سینا میشینه خیلی هزینه هاش بالاس طبیعی حدود ۳۵ ایناس

من که میخوام برم ۱۷ شهریور
کورتاژ اونجا بودم خوب بودش
ولی یکی از فامیل هامون رفت هاشمی نژاد برخورد خوب نبودش

از زایشگاه ۱۷ شهریور خیلیا راضی بودن هم برخوردشون هم رسیدگیشون

سوال های مرتبط