۴ پاسخ

دکتر من مریم روانبد شیرازی بیمارستان امامی

دکتر من مژده تواضع بود خیلی خوبه سال ۱۴۰۱ پنج تومن زیرمیزی گرفت الان نمیدونم امامی کوثر اردیبهشت هست

دکتر شهریور . دکتر قاسم خانی . دکتر روحانی . دکتر کاظمی . دکتر همیری .‌ دکتر عبدالهی کشکولی . دکتر خوب زیاد هست

دکتر من فرانک حمیری هست تو کوثر و امامی

سوال های مرتبط