۷ پاسخ

اولی۱۰روز. دومی۲روز. سومی و چون خونه مامانمم فعلا سرجامم ازطرفی زیاد نمیتونم بخیه رو باز بزارم یکم درد دارم هنوز

والا من از روز ا‌ول مجبور بودم خودم همه کار کنم هیچ کس ب دردم نخورد تو اون روزا

منم مثل شما بودم

۱۰روز

من شوهرم و مامانم کمکم میکردن ولی چون خونه رو مدام ریخت و پاش میکردن و یه سری چیزا رو بلد نبودن از همون روز سوم اینا مجبور میشدم پاشم یه سری کارا رو بکنم ولی در کل حالم خوب بود و مشکلی نداشتم از همون روز دوم سوم. ولی بهتره تا ده روز حداقل تو جا بخوابه آدم و بلند نشه. من اشتباه کردم

من خیلی زایمان سختی داشتم فک کنم نزدیک ۲۵ روز شد تا یذره بهتر شدم تا قبلش حتی بچمم نمی‌تونستم بغل کنم

من هنوز رو جاام خونه بابام حلقه ختنه پسرم هنوز خوب نشده

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی