خانوما از چن وقتگی بچه بهش اب دادین؟

۶ پاسخ

من فقط میدونم تا شش ماهگی اصلا نباید به بچه آب داد

شیش ماهگی باید بدی

پس چرا دکتر بمن گفت بعد هر بار شیردهی بهش یکم آب جوشیده سرد بده تا یبوستش خوب بشه پس مشکلی نیست بهش بده

هروقت شروع به غذا خوردن کرد

منم از بچگی هر وقت یبوست میشد یکم آب ولرم میدادم

من هر وقت یبوست داشت دو سی سی اب جوشیده دادم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ سالگی
مامان جوونه🌱 مامان جوونه🌱 ۷ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان آنیا🌙🩷 مامان آنیا🌙🩷 ۳ ماهگی
مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی