من از شروع ۳ ماهگی گذاشتم یعنی مجبور بودم ی تایمایی رو بجا اینکه با اسنپ برم خودم میرفتم راحتتر بودم
چون دخترم ریزه میزه هست من اول قنداق سویسی رو میذارم رو صندلی بعد بچه رو میذارم داخل ک خوب فیت بشه داخلش.من راضیم اینجوری.برا تایم ی ربع ده دقیقه قشنگ میومنه داخل البته با اهنگ شاد 🤣
ببین ی مدل بدو تولد هم هست ب نظرم الکیه
اخه نوزاد نمیشه گذاشت تنش درد میگیره خیلی کوچیکه تازه گردنم نمیتونه بگیره خطرناکه
از زمانی که بشینه
من از ۱۰روزگی تو کریر میزارم با ماشین میرم بیرون خیلی راحته
شنیدم ۶ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.