ما هم جوجه داریم الان مزه دار کردم😂
جوجه🐥🐥🐥🐔🐔
جوجه داریم😂
ما جوجه گرفتیم ،ولی من شدید هوس اسنک کردم فردا درست کنم
غذای نصف بیشترایران فرداجوجه هست.منم جوجه خوابوندم توموادیکمی هم چنجه خوابوندم توموادکه بریم خونه باغ پدرم.یاغروب فردایاپسفرداهم آش رشته بارمیزارم
اش رشته بزار
آره چرا نشه ترخینه مثلا😂🙆🏻♀️🤣
ما امروز اشو ساندویچ خوردیم
من از بیرون کباب میگیرم تو خونه میخوریم😁
ما هم جوجه الان مزه دار کردیم اما تو خونه فردا درست میکنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.