۱۰ پاسخ

من بچم تروویتال میخورده الان ی مدته اسهال میشه،ازدیروز نان میدم خداکنه خوب باشه

اره عالیه

منم بش میدم یبوست بعضی وقتا داره ولی درکل خیلی خوبه البته شیر خودم هم میدم

منم تاالان نان خورده روزی دو سه بار کارمیکنه شکمش . ولی ۶ماهش کامل شه اپتامیل پرونوترا خریدم بش میدم

دختر منم 4ماهش از همین نام اپتی پرو میخوره خیلی خوب بود البته شیر خودمم میخوره

خیلی شیر خوبیه اگه به بچت ساخت به نظرم عوضش نکن

من میدم اوکی بوده بچم خوب وزن گرفته یبوست هم نشده...البته شیر مادرم میخوره

دقت کن پیمانه رو صاف کنی دیگه یبوست نمیشه من از همین شیر میدم نان اوپتی پرو عالیه

من بچم باهاش اسهال میشه کنارش شیرخشک بیومیل سوی هم میدم

من میدم .دختر من یبوست نگرفته.بستگی به بچت داره که باهاش بسازه یا نه

سوال های مرتبط