۹ پاسخ

تا آخر عمر
اما از نظر کوچیکی تا دو سالگی

تازه شروع شده گل من 😂😂😂😂 تا آخرش سخته هرچقدر بزرگتر میشن مشکلاتشونم متفاوت تر میشه

هنوز که اول راهی ... کولیک رو بزاری کنار .واکسن هر ماه بزاری کنار .سرشش ماه تب دندون داری .... و باز راه بره باید همه لوازما جمع کنی و یک چهار دیواری داشته باشی فقط .... تقریبا 3 سال و نیم به بعد هرماهش بره جلو راحت تری

بعد از واکسن دوماهگی یکم بهتر میشه

منکه شبیه کارتن خوابا شدم

🤣🤣🤣🤣تازه شروع شده
هنوز به رفلاکس و کولیک نرسیدی

چهل روز دو ماه ببعد بهترمیشه

تا اخر🫠🤣
ولی بچگی هی رفته رفته سخت تر میشه هی غذا هی راه رفتن وای نگم برات😂من شد ۵ ساله گفتم دیگه ازادم دیدم درساش وای😂😂

هنوز کولیک و رفلاکسش شروع نشده که 😂 از شب بیداریا نگممم

سوال های مرتبط