تا آخر عمر
اما از نظر کوچیکی تا دو سالگی
تازه شروع شده گل من 😂😂😂😂 تا آخرش سخته هرچقدر بزرگتر میشن مشکلاتشونم متفاوت تر میشه
هنوز که اول راهی ... کولیک رو بزاری کنار .واکسن هر ماه بزاری کنار .سرشش ماه تب دندون داری .... و باز راه بره باید همه لوازما جمع کنی و یک چهار دیواری داشته باشی فقط .... تقریبا 3 سال و نیم به بعد هرماهش بره جلو راحت تری
بعد از واکسن دوماهگی یکم بهتر میشه
منکه شبیه کارتن خوابا شدم
🤣🤣🤣🤣تازه شروع شده
هنوز به رفلاکس و کولیک نرسیدی
چهل روز دو ماه ببعد بهترمیشه
تا اخر🫠🤣
ولی بچگی هی رفته رفته سخت تر میشه هی غذا هی راه رفتن وای نگم برات😂من شد ۵ ساله گفتم دیگه ازادم دیدم درساش وای😂😂
هنوز کولیک و رفلاکسش شروع نشده که 😂 از شب بیداریا نگممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.