سلام خانوما این مثبته؟ 4روز مونده ب پریود

تصویر
۱۷ پاسخ

سلام خانوما ویار حاملگی از کی شروع میشه من الان 4هفته و 2روزم هست هیچ علامت و تغییز خلق و خو بدغذایی ندارم

مبارکه عزیزم

اره با تاخیر بزنی قطعا پر رنگ تره

مبارک عزیزم ✨🤍

مثبته مبارکه😍

به به ❤️ مبارکه

مثبته عزیزم صبرکن تا موعدت بازبزن انشالله پررنگ ترشه 😘

چقدر زود نشون داده

بله مباركه🩷❤️🥰💕🌸

مبارکه

خوشبحالت برامنم دعا کن

مثبته 😍😍

اره عزیزم مثبته 😍

اره مثبته خوشبحالت چه علائمی داری؟

مثبته

مبارکه عزیزم ❤️❤️

بله مثبته

سوال های مرتبط

مامان مهوا🥰🎀👶🏻 مامان مهوا🥰🎀👶🏻 ۶ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته دهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته هفتم بارداری
مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته بیست‌وششم بارداری
فرشته فرشته قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان انتظار مامان انتظار هفته شانزدهم بارداری