۱۱ پاسخ

دنبال آهنگ میگشتی اسم خواننده رامین تجنگی هست

وای انگارهمین دیروزبود من وتو۴ روز ب موعدمون بودانگاری بیبی چکمون‌مثبت شد🙂

من سر آیسن بسختی گذشت ولی سر آیلا نفهمیدم کی گذشت چون سرم گرم ایسن بود حتی بزرگ شدنشم نفهمیدم چجوری بزرگ شدن ولی پااااااره شدم🤣

من فقط هفته های اول برام خیلی دیر میگذشت
الان عین برق و باد میگذره برام🥺😍

من سونوی اولم گفت ۲۱ مهر سونو انتی گفت ۱۵ مهر خدا بقیه رو به خیر کنه چندم بگن😂

شما آنومالی رفتی احتمال چی داد

اوخی برا منم زده ۱۶مهر🥹😍

چرا برعکسم من اصلا نمیگذزه

یعنی میخوایی بگی فقط واسه من هر هفته به صورت ماه میگذره؟ خیلی دیر میگذرهههه

به نظر شما نی نی من چیه دختر یا پسر؟🥹🥰 ضربان قلبش ۱۷۰ بود

تصویر

مثل برق. و باد میگذره

سوال های مرتبط

مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری