منکه روزا قد یه قرن داره برام میگذره🥲
منم بچه دومم خیلی زود میگذره برام
بچه اولم دیر میگذشت 😁
حتما تهوع نداشتی که برات زود گذشت برا من که هرچی میگذره سه ماهم تموم نمیشه بلکه یکم بهتر بشم
بنده هفت ساله تو ماه ششم بودم تا امشب رفتم ماه هفت😂
و الان یکسالی میشه تو هفته ۲۵ هستم
خوش بحالت عزیزم برا من ۱ روزش عین یه ساله
خوش به حالت ماکه دیر میگزره
من ۴ هفتگی فهمیدم الان ۶ هفتم انگار چن ماه گذشته برام..بااینکه اصلا حالت تهوع اینا ندارم حالم خوبه
برامنک زود نمیگذره😐😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.