از هفته ۱۳ تا ۱۹ خیلی زود گذشت برام امیدوارم از این ب بعدم زود بگذره🥹💗

۶ پاسخ

وای من فکر میکنم دیر میگذره تا انومالی🥲 الهی برای منم همینطور که تو میکی باشه 🥰😍 خوشگل خانوم

خداروشکر
دندونت بهترشد؟

چرا برا من نمیگذره منتظر آنومالیم ولی انگار روزا نمیرهه 😐

انشالله دلم میخواد چشم به هم بزنم مرداد بشه 😂

حالت تهوع بالا آوردن داشتی تا هفته چندم؟؟؟

انشالله برا منم زوددددد بگذر دارم عذاب میکشم

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی