۱۱ پاسخ

من تو ۶ گیر کردم کاش تموم شه اوف برم زود تر تو هفت 😩

اصن زود نمیگذره ۶😭

من ۳ ماهگیم تموم نمیشه 💔🥲

شش برا من داره دیر میگذره گیر کردم موندم تو هفته ۲۲

من شش ماهگی هم داره تموم میشه کلا این شش ماه زود گذشت برام خداروشکر. ان شاالله سه ماه بعدی هم زود بگذره

برا من خیلی طولانی بود فک میکردم چند ماهه تو ماه پنج گیر کردم

وای ۵ خیلی دیررررر گذشت ولی ۶ خوبه زود داره میگذره

من بدطور تو5 گیرم🥺🥺🥺

من بدجور تو ۵گیرم

خداروشکر ٫ منم امروز رفتم تو ۵ ٫ حس میکنم خیلی ماهه سنگینیه و قراره دیر بگذره ٫ ایشالله برا منم زود بگذره 🥹😍

خیلی داره زود میگذره ۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان آیهان 🩵آیلین🩷 مامان آیهان 🩵آیلین🩷 ۱ ماهگی