من تو ۶ گیر کردم کاش تموم شه اوف برم زود تر تو هفت 😩
اصن زود نمیگذره ۶😭
من ۳ ماهگیم تموم نمیشه 💔🥲
شش برا من داره دیر میگذره گیر کردم موندم تو هفته ۲۲
من شش ماهگی هم داره تموم میشه کلا این شش ماه زود گذشت برام خداروشکر. ان شاالله سه ماه بعدی هم زود بگذره
برا من خیلی طولانی بود فک میکردم چند ماهه تو ماه پنج گیر کردم
وای ۵ خیلی دیررررر گذشت ولی ۶ خوبه زود داره میگذره
من بدطور تو5 گیرم🥺🥺🥺
من بدجور تو ۵گیرم
خداروشکر ٫ منم امروز رفتم تو ۵ ٫ حس میکنم خیلی ماهه سنگینیه و قراره دیر بگذره ٫ ایشالله برا منم زود بگذره 🥹😍
خیلی داره زود میگذره ۶ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.