۱۰ پاسخ

نه هنوز

نه فقط میرقصه

اره.بای بای الو دستشو میذاره روگوشش.نای نای و الهی شکر یادش دادم ک دستاش رو به بالامیگیره.کلاغ پرم یادش دادم.مدام باش بازی بازی تکرار کن یادمیگیره

اره جدیدا دستشو ک تکون میده همراهش بای بای میگه

بله

نه.

نه دست زدن یاد گرفته دو روزه😍😍

پسر من بعضی وقتا دستشو بالا پایین میکنه ولی یادش میره دوباره که بهش میگم بای بای کن نمیدونه چیه😐😂

نه 🥲🥲🥲

پسر من جدیدا یکم دستش تکون میده

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی