شیر خشک نان خریدم ۳۰۰ ازاد😵😵😵
شما چند میگیرن؟؟

۲۱ پاسخ

ببلاک ۲۸۰

من آپتامیل پرونوترا میگیرم گاهی 180گاهی 212گاهی231 قیمتش بین همیناس

چن تا داروخونه بگرد
من یجا رفتم گفت ۳۰۵ یجا دیگع ۲۳۰

من دیروز نان گرفتم ۲۳۰

نان ۳۰۵ هزارتمن

۲۸۰آپتامیل اونم کل شهر گشتم تا پیدا کنم

گیگوز ۳۰۰ آزاد
همین کارا میکنن مردم از نظام متنفر میشن آخه این چ کاریه
بجای اینکه کمک حال مردم باشن توی این اوضاع جنگ
کار ها همه خوابیده کساد شده مردم به زور پول خورد خوراک خودشون جور کنن اینم زارت افتاد تو جون مردم

منم پرونوترا رو خریدم دونه ای ۲۲۰

دیروز خریدم ۲۳۴تومن

کلاگیرنمیاددیشب بهمسرم گفته ۳۰۰میخای ببرنمیخای آزادحساب کردن

بستگی ب تاریخش داره من دیروز ۱۲۵ خریدم برا اردیبهشت بود .قبل از عید با سهمیه ۲۲۰ خریدم تاریخش اول اسفند ۴۰۴ بود

درد بگیرن بهونه میارن ک سایت خرابه
منم مجبور شدم آزاد بگیرم

وای خدای من 😱😢

همه جا سایتا قطعه؟؟؟؟من چن هفته پیش خریدم الانا نگرفتم حتی اهوازم باید ازاد بخرم😑

ببلاک ۲۸۰

بخاطر اینکه بچم شیر نداشت سایتشون قطع بود بزور ۴ تا شیر گرفتیم ۱۴۸۰ دادیم آزاد 😐خدا لعنتشون بکنه این بی مسئولیت هارو سایت بسته است بجایی که یکم مردمو درک کنن همش استرس میدن 🤬اول گفتن نان نداریم تا پارتی بازی و......... 😤🤯

نان ۵۰۰

230 260 نان و ببلاک

من دیروز رفتم گفتن بخاطر این شرایط دیگه سهمیه و اینا نیس، کلا ازاد شده، سوپرامیل خریدم ۲۴۰ بود

سوپرامیل ۳۱۰

۲۴۰تومن

سوال های مرتبط