فشار 11
روی 8
بالانیست؟؟؟
من همیشه ده روی شیشه

۷ پاسخ

نرماله ۱۴ ب بالا خطری

نه نرماله

ن تا ۱۲ نرماله

ن مال من همیشه رو ۱۱ و دکترم میگه نرماله

نرماله

ن عزیزم خوبه منم همیشه یازده رو هفت دوازده رو هفته دکترم میگه خوبه

خوبه اتفاقا

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🥹🩵 مامان پسر قشنگم 🥹🩵 هفته سی‌ودوم بارداری