فشار خون 11روي 6 طبيعيه يا پايينه؟

۱۰ پاسخ

طبیعیه منم همینام ، شما دکتر زنانتون توی گرمسار کیه جسارتا؟راضی هستین؟ و اینکه خانه بهداشت هم رفتین؟

مال من همیشه همینه
یا ده رو شش

خوبه

خوبه که

خوبه عزیزم

نرمالع عزیزم

عالیه

خوبه

طبیعی

خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری