۷ پاسخ

میگن فشار پایین بچه پسره راسته؟

خوبه منم اکثرا۹ام

من ۶ رو ۱۰ هستم

من همیشه فشار۶یا۷یا۸🤦🏻‍♀️

خیلی کم

خوبه منم ۸ هستم رو ۱۲

من‌از شما بالاترم‌۸ یا۹ اخرش دیگه خیلی فشار بیارم۱۰😐

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد