زنگ بزن ۱۱۵ میگه
ن خیلی پایین چیز شیرین یاشوربخور
نه عزیزم پایینه.
خرما، آب عسل، یا نون و پنیر و خیار نمکی بخور.
اگر نیاد بالا بهتره بری دکتر
ولی سعی کن با خوردنی بیاریش بالا
منم مث شمام خیلی وقتا فشارم میره روی ۸ یا ۷
یه سِرُم خوراکی درست کن بخور خیلی بهتر میشی
منم همش فشارم پایینه اگه باچیز شیرین بهتر نشدی یچیز شور بخور مثلن خیارشور
نه خوب نیست
یه چیز شیرین بخور ، یاهم خیار رو نمک بزن بخور تا بیاد رو ۹ یا ۱۰ فشارت
نه پایین کمتر 8
فشارت خیلی پایینه
نه اصلا یه چیز شیرین بخور نرمالش ده یازدهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.