خانما فشار کمتر از ۸ خوبه یا چیکار کنم

۹ پاسخ

زنگ بزن ۱۱۵ میگه

ن خیلی پایین چیز شیرین یاشوربخور

نه عزیزم پایینه.
خرما، آب عسل، یا نون و پنیر و خیار نمکی بخور.
اگر نیاد بالا بهتره بری دکتر
ولی سعی کن با خوردنی بیاریش بالا

منم مث شمام خیلی وقتا فشارم میره روی ۸ یا ۷
یه سِرُم خوراکی درست کن بخور خیلی بهتر میشی

منم همش فشارم پایینه اگه باچیز شیرین بهتر نشدی یچیز شور بخور مثلن خیارشور

نه خوب نیست
یه چیز شیرین بخور ، یاهم خیار رو نمک بزن بخور تا بیاد رو ۹ یا ۱۰ فشارت

نه پایین کمتر 8

فشارت خیلی پایینه

نه اصلا یه چیز شیرین بخور نرمالش ده یازدهه

سوال های مرتبط

مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه جونم مامان ریحانه جونم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری