سلام خانما فشار ۱۰ رو ۶ بزنه خوبه یا نه

۷ پاسخ

نه چیزی نمیگه حالابایدقندمم پرهیزکنم

من همیشه همینه فشارم

اگر همیشه همین دورو اطراف بودی خوبه اگر ن ک کمی پایینه . من همیشه همینم و عادیه

اره خوبه

برامن همیشه رو۹هست

برای من از اول بارداری همینه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۳ ماهگی
مامان اسماء جان مامان اسماء جان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراکو مامان آراکو هفته سی‌ام بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته بیست‌ویکم بارداری