خانما فشار ۱۰ خوبه الان فشارما گرفتم

۸ پاسخ

پایینه

سلام مامانا تو هفته دهم واصلا اشتها ندارم حس میکنم سر معدم چیزی مونده

اره خوبع

اره خوبه

اره عزیزم

خوبه ولی حواست باشه بیشتر نیاد پایین🙂

خوبه اره

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان کنجد فرنگی مامان کنجد فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اسماء جان مامان اسماء جان هفته سی‌وسوم بارداری