خانما من الان قندم رو گرفتم ۱۱۸ بود .. ۱۹ هفتم خوبه؟؟؟؟

۱۶ پاسخ

بستگی داره چند ساعت بعد غذا گرفتی تا ۱۲۰ اوکیه

باید ناشتا بگیری

عزیزم اول باید ناشتا آزمایش بدین جوابشم به دکترت نشون بده ببین نظرش چیه چون قند چیزی نیست که اینجا نظر بپرسی نیاز به تخصص داره

همین الان گرفتم قندم رو🤚🤚🤚🤚

بستگی داره اگه تصادفی گرفتی خوبه.دو ساعته باشه هم خوبه ولی ناشتا بالاست این عدد که صد در صد ناشتا نبودی

زیاده یخورده

چندساعت بعد غذا

اگه دنبال لباس های تو دلی ت هستی
هم دوست داری قیمت مناسب باشه هم کیفیتش عالی باشه بیا کانال روبیکا من ببین پشیمون نمی‌شی
من آنلاین شاپ دارم
همون لباس تو مغازه گرونتر باید بخری میارم قیمت مناسب
البته همه کارهام نخ پنبه و پنبه خالص و با کیفیتن
ایدی جهت عضویت کانال روبیکا nini_heed
شماره‌ روبیکا 09016515923‪

اگه ناشتا باشی زیاده من ۹۲ بودم دکترم گفت برو متخصص غدد و قند رو بیار زیر ۹۰. البته شاید هر بدنی فرق داره

غذا ک ساعت ۲ یبار خوردم .. ساعت ۳ خورده ای هم یبار.. یکم پیش هم چای با قند خوردم

عزیزم اگه دوساعت بعد غذا گرفتی خیلیم خوبه یا بعد غذا خوردن باشه خیلیم عالیه اصلا نگران نباش

لباس بچه میفروشم داخل روبیکا کانال دارم خاستی سر بزن قیمتا قیمت حراجیه. ایدی. avinashap11

از ۱۱۰ بالا زیاده

اره خوبه

زیاده فک کنم

نه بالاس دکتر رفتی

سوال های مرتبط

مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فَـرسام🥹🎀 مامان فَـرسام🥹🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسام🩷🩵 مامان ارسام🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری