سلام دخترا
الان قندم رو گرفتم ۱۱۶ هستش خوبه یا نه ؟

۱۳ پاسخ

اگه بلافاصله بعد غذا گرفتی زیر ۲۰۰
۱ ساعت بعد غذا زیر ۱۴۰
۲ ساعت بعد غذا زیر ۱۲۰

بالاهست فکرکنم

وای شوهرم میگه نوشابه نخور اصلا به حرفش گوش نمی دم وقتی هوسم میکنه
اگه ببفهمه قشقلق به پا می کنه

بالای ۱۰۰ زیاده

بالاس عزیزم

اوکیه اگ بعد شام

اگه ناشتاعه بالاس

نه الان گرفتم

ناشتا؟

چند ساعت بعد ا ز غذا گرفتی ؟
تا چند ساعت بعد از غذا میگن خوبه زیر ۱۳۰ باشه

قند ناشتا ؟

ن بالا یکم مراعات کن

بالاس

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی