دخترا فشارم ۱۳ روی ۷ و ضربان قلبم ۱۱۶ برم دکتر یا طوری نمیشه؟

۶ پاسخ

۱۳ اوکیه عزیزم زیاد بالاعه بالا نیس
یه چیز ترش مث لیمو یا پرتقال ترش بخور ، آبلیمو هم میتونی یکم بخوری ، ماست ، خیار ، سیر اینا رو بخوری میاره پایین
مال من تا ۱۶ اینا ک می‌رفت اینا رو می‌خوردم پایین میومد بعد می‌گرفتم میخابیدم😐😂
زیاد استرس نده به خودت تا قشنگ بیاد پایین عزیزم

فشارت بالاس برو دکتر

ترسیدی؟

سیروماست بخور بااب زیاد

خیار بدون نمک و آب فراوان بخورنیم ساعت دیگه چک کن اوکی نشد برو

هم فشارت بالاست هم ضربانت
ابغوره بخور بیاره پایین
اگه نیومد برو دکتر

سوال های مرتبط