۱۳ اوکیه عزیزم زیاد بالاعه بالا نیس
یه چیز ترش مث لیمو یا پرتقال ترش بخور ، آبلیمو هم میتونی یکم بخوری ، ماست ، خیار ، سیر اینا رو بخوری میاره پایین
مال من تا ۱۶ اینا ک میرفت اینا رو میخوردم پایین میومد بعد میگرفتم میخابیدم😐😂
زیاد استرس نده به خودت تا قشنگ بیاد پایین عزیزم
فشارت بالاس برو دکتر
ترسیدی؟
سیروماست بخور بااب زیاد
خیار بدون نمک و آب فراوان بخورنیم ساعت دیگه چک کن اوکی نشد برو
هم فشارت بالاست هم ضربانت
ابغوره بخور بیاره پایین
اگه نیومد برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.