۴ پاسخ

خوبه من تا صد و بیست هم میره دکتر قلب هم رفتم فقط گفت اذیت شدی بیا قرص بدم

منم فشارم پایینه ولی ضربانم بین ۱۰۱ تا ۱۰۶.
اگه فشار بالا باشه خطرناکه
چون فشارت نرماله خطری نداره اما با دکترت مشورت کن

طبیعیه
پمپاژ قلب برای رسوندن خون به جفت بیشتر میشه

منم گاهی ضربان قلبم میره بالا بیحال میشم

سوال های مرتبط

مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری