بچه ها فشارم گرفتم ۱۱عه۱۲عه،ولی ضربان قلبم۱۰۵یا۹۷عه برم دکتر ینی؟

۴ پاسخ

فشارت خوبه نبضت حتما از استرس میره بالا

منم اينجوري ميشم بعضي وقتا اب بخور و اينكه يك ربع نيم ساعت تو هواي ازاد بشين خوب ميشه

بالاتر بره قرص میده دکتر

تا ۱۲ رو ۸ طبیعیه ‌ ،

سوال های مرتبط

مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری