۲ پاسخ

منم چند هفته فشارم‌پایین بود بعد خوب شد ؛ اگه اذیتی برو سرم بزن ولی من سعی می‌کردم با آب و دوغ و میوه فشارخونم بالا ببرم

من‌نرمال فشارم ۹ یا ۱۰ همیشه تا حتی میشه ۱۰ و نیم سردرد میشم

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان دلبرک صورتی 🥹🩷 مامان دلبرک صورتی 🥹🩷 هفته هجدهم بارداری