منم اینجوریم چون حجم خون زیاد میشه توبارداری قلب بیشتر میزنه
مال منم بالاس میگن طبیعی
یبار گرفتم ۱۲۳ بود ترسیدع بودم ولی چند ساعت بعدش اوکی شد ۱۰۰ شد
من قلبم 133 هم رفته
پروپرانولول ۱۰ دکترم گف بخورم
میتونی بخوری
منم اینجوریم متاسفانه
رفتم دکتر متخصص قلب خداروشکر مشکل قلبی نداشتم
منم هستم دکترم میگه تو بارداری طبیعیه با این حال رفتم پیش دکتر قلب که خداروشکر گف مشکلی نیس طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.