۶ پاسخ

منم اینجوریم چون حجم خون زیاد میشه تو‌بارداری قلب بیشتر میزنه

مال منم بالاس میگن طبیعی
یبار گرفتم ۱۲۳ بود ترسیدع بودم ولی چند ساعت بعدش اوکی شد ۱۰۰ شد

من قلبم 133 هم رفته

پروپرانولول ۱۰ دکترم گف بخورم
میتونی بخوری

منم اینجوریم متاسفانه
رفتم دکتر متخصص قلب خداروشکر مشکل قلبی نداشتم

منم هستم دکترم میگه تو بارداری طبیعیه با این حال رفتم پیش دکتر قلب که خداروشکر گف مشکلی نیس طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری