۶ پاسخ

من ۱۸ هفته و ۵ روز بودم جنینم ۲۵۰ گرم بود دکترم گفت ریز نقشه روزی دو تا آسپرین بهم داده که جفتم بیشتر بهشو مواد غذایی برسونه
البته گفت یکی از شریانایه جفتم مقاومت داره

۱۹ هفته خوده گهواره زده وزنش ۲۴۰ .
پس وزن بچت زیاده کم نیس نگران نباش

منم با شما چند روز اختلاف داشتم ۱۸ هفته و سه روز رفتم سونو ۲۵۸ گرم بود و گفتن خوبه، برای قندم منم قندم پایینه ولی قند پایین بهتر از قند بالاست نگران نباشید من آزمایش قند بارداریمم ۷۹ ناشتا ۷۰ بعد دو ساعت صبحانه و یک ساعت بعد ناهار رسید ب ۸۰ گفتن پایینه یعنی محدودیت ندارم تو خوردن شیرینی جات و همیشه ی چیز شیرین کنارم باشه اینارو بهم گفتن

مرز بالا یا پایین؟؟

ینی چی ینی باید وزنش پایین تر باشه؟یا تپل تره منم چند روز پیش ۱۹ هقته بودم سونو دادم وزن بچه ۲۵۰ بود

منم ۱۹ هفته ۲۵۰ بود و ن بچم دکترم گفت طبیعیه کجاش لب مرزه؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته نهم بارداری