سلام خانما
تیروئیدم 2.38 خوبه یا نه

۴ پاسخ

عالیه من دیروز دکتر بودم
ب حرف کسی الکی گوش نده خیییلی خوبه ولی توی بارداری هرماه چکش کن

زیر ۲/۵ خوبه.
تو ۳ ماه دوم زیر ۳ خوبه.
فقط هرماه ازمایش بده

آره عزیزم خوبه ولی فک میکنم باید قرص هم مصرف کنی من ۲/۳۳ بود قرص مصرف میکنم شده ۱/۸۰

خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻 مامان پناه👧🏻 ۹ ماهگی
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان لیام👶🐣 مامان لیام👶🐣 ۹ ماهگی
مامان آرازکوچولو👼 مامان آرازکوچولو👼 ۱۰ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نِلین مامان نِلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری