خانما فشار ۱۲.۵ رو ۹.۵ خوبه یا برم دکتر ؟سر درد بدی دارم

۹ پاسخ

یکمی بالاست گلم

خوبه گلم

۱۲خوبه اما۹ یگم بالاس عزیزم

فشارت بالا عزیزم برو درمانگاه

۱۲ خوبه ولی ۹ ک میشه مینیمومت ی دونه بالاست وجای نگرانی نیست
یه پارچ اب پر کن بزار پیشت تامیتونی بخور و برو دستشویی جاتو خنک کن نفس عمیق بکش اهنگ ملایم بزار‌
ی استامینوفن ساده بخور
اوکی میشی سریع

یکم بالاس من بودم میرفتم دکتر

۱۲ رو ۹ اگ منظورته یکم بالاس

خب ۹و نیم زیاده

فشارت بالا نیست سردرد معمولی داری

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری