فشارم ۱۲.۵ رو ۸.۵ بالاست یا خوبه؟

۸ پاسخ

منم از دیشبه فشارم اینجوری بود تازه اوکی شدم

خوبه فکر میکنم

یه نیم بالا داری

خوبه از سیزده به بد بد هس

بعد مطب میرفتم قبلا ۱۰ نشون میداد تو خونه ۱۲ .برا من ازین دیجیتالیاس

بالاس

لب مرزه
روزی۴.۵تادونه عناب بخوری فشارو تنظیم میکنه

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۲ ماهگی
مامان مامان قند عسل مامان مامان قند عسل ۸ ماهگی