سر درد بدی دارم استامینوفن بندازم ؟

۸ پاسخ

من دندونم ک پر کردم وقتی میخورن روهم یه تیری میکشه 🙁🥲

بدون کودعین مشکلی نداره

استامینوفن ساده مشکلی نداره

اره کدیین نداشته باشه

استامینوفن معمولی اوکی هست

شماهم پیشونیتونه عین نبض میزنه؟

آره
منک دیشب یکی 500انداختم
ساده بدون کدئین

استامینوفون ۳۲۵بدون کدئین

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🩵💙👣 مامان پسرم 🩵💙👣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری