مامانا سردرد بدی دارم میتونم استامینوفن ۵۰۰بخورم؟

۱۳ پاسخ

آره میشه خورد

توبارداری۳۲۵مجازه

اره عزیزم من چندروزه سرما خوردم سردردای بدی میگیرم میخورم ازهمین

اره اوکیه سادش مضر نیس

اره میتونی

اره مجازه

بدون کدوعین باشه مشکلی نیست

نه فقط ۳۲۵

اول فشارت چک کن اگه بالا نبود بخور

آره فشارت رو چک کن

۳۲۵ بهتره

اره میشه خورد ولی قبلش به دکترت بگو

آره میشه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد