خانوما فشار آدم رو ۸ و نیم باشه خوبه؟

۱۲ پاسخ

منم اوایل بارداریم8میشدم همیشه

پایینه من فشارم 9 باشه هم دکترم سرم میزنه برام چون کم خونم حالم بد میشه

از ۷ تا ۱۴ تو بارداری فشار نرمال هستش

پایین باشه مشکلی نداره منم همیشه پایینم دکترم میگه فشار پایین مشکل نداره
فقط بالا نباشه نگران نباش عزیزم

من تا ۱۴ هفته رو ۸ بود چون نمیتونم چیزی بخورم الان تازه یه شکلات میزارم دهنم میشه ۱۰

پایینه

منم همیشع همینم گفتن خوبه بهم

پایینه

اره خوبه منم همیشه همینم

پایین

خیلی کمه

نه پایینه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه جونم مامان ریحانه جونم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی
مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی