خانوما فشار ۸ دربارداری خوبه ؟چی بخوریم بیاد بالا

۸ پاسخ

زیتون یه چیز شور بخور میاد بالا

۸ پایینه

کشک شور بخور

منم همیشه همینم فقط شور بخور بیاد بالا واسه من با خوردن اینا هم نمیاد تهش بشم هشتو نیم

تغذیه سر وقت و اصولی نمیذاره خیلی بیاد پایین

خیار یا گوجه نمک بزن سریع میاد بالا شورش کن

پایینه 🫠

فشار بزرگ۸ هستش؟؟

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدهامین مامان محمدهامین هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی🧑‍🍼 مامان فسقلی🧑‍🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری