برای ترک شکم دربارداری چی خوبه بزنیم

۱۶ پاسخ

من روغن زیتون و روغن نارگیل زدم ولی تاثیری نداشت الان شکمم پر ترک شده تنها خوبی چرب کردن شکم اینه که جلوی خارش شکم رو میگیره

هیچ چیزی مثل وازلین نیست هر شب شکمتو باهاش چرب کن

من روغن زیتون میزنم با اینکه دکترم گفت به ژنتیک برمیگرده بیشترش

روغن نارگیل ففقط

هیچی ترک که بزنه دیگه نمیره ولی به مرور کمرنگ میشه

کرم ضدترک پریم خوبه...قیمت ۵۰۰ خورده ای

من روغن ماستلا و روغن بایو اویل میزنم هر دو هم از خارج از ایران گرفتم. اما در نهایت ترک زدم هم پهلوهام هم زیر نافم. همش به ژنتیک ربط داره. دوستم هیچی نزد یدونه ترک هم نخورد.

به نظرم چرب کردن خیلی اثر نداره به جنس پوست بستگی داره

از ماه سوم تا تا الان هر روز و شب ضد ترک و روغن نارگیل زدم

من ماستلا ، بایو‌اویل روغن زیتون زدم تا هفته ۳۶ ترک نداشتم بعد ترک خوردم

ترکیب روغن بادام شیرین و روغن زیتون

من بایو اویل میزنم ولی روغن زیتونم میگن خیلی خوبه

من ترکیب روغن نارگیل و روغن بادام شیرین میزنم

روغن زیتون+روغن نارگیل طبیعی+روغن بادام شیرین فووووق العاده ست

روغن بایو اویل عالیه اگه بتونی اصلشو کنی 🤌🏻🫠

روغن زیتون بگیر بزن هر شب خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا خانم مامان نیلا خانم ۱۰ ماهگی
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی🧑‍🍼 مامان فسقلی🧑‍🍼 روزهای ابتدایی تولد