۸ پاسخ

من که تو بارداریه اول مدام روغن دستم بود اما در اخر کلی ترک افتاد . تو این بارداری بی خیالم و اگه یه موقع خارش پوستی داشتم روغن میزنم

به چرب کردن نیست اگ بخاد ترک بیوفته چربم کنی ترک میوفته

بخاد ترک بخوره میخوره من خودم همه چیز امتحان کردم

کرم هیدرودرم خوب بود نسبتا

بایو اویل

طبیعی روغن نارگیل یا بادام شیرین
کارخونه ای هیدرودرم ، قیمت متوسط بیبی اسکین ، قیمت بالا ماستلا و بایو اویل

من روغن نارگیل میزنم

روغن زیتون

سوال های مرتبط

مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو👶🏻🩵 مامان جوجو👶🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیلا خانم مامان نیلا خانم ۱۰ ماهگی