۸ پاسخ

فرق نمیکنه چ روغنی بزنی فقط باید مربوط نگه دارید شکمتو

من نارگیل میزدم از اول تا الان که خوب بوده

از چندماه باید از کرم ترک شکم استفاده کنیم

عشقم ترک پوستی بیشترژنتیکیه،ولی کرم ماستلا یاپریم خوبه

نارگیل

من بادام تلخ گرفتم میزنم

سلام
من زیتون زدم سر بچه ی اولم ترک برنداشت
سر اینم میزنم گهگداری

ببخشید ولی هیچی . از داروخانه ی چیز معمولی بگیر گرونترینم بگیری باز ترکی می‌زنی

سوال های مرتبط

مامان جوجو👶🏻🩵 مامان جوجو👶🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری