۱۰ پاسخ

من بارداری اولم روغن زیتون زدم بازم ترک خورد 🤕

روغن زیتون زدید ترک نداشتید تا ماه آخر

والا هرچ که گرونه خوب نیست همه میگن موستلا این فقط قیمت داره ارزش نداره ادم

من کرم درماسیف میزنم

من تو اولی روغن آرگان میزدم خیرسرم خیلیم گرون بود توزمان خودش باز ترک خوردم 😂تواین یکی وازلین فیروز میزنم 🤣🤣

منم روغن زیتون میزنم

من روغن زیتون میزنم

من شنیدم روغن نارگیل خوبه

کرم موستلا

من روغن زيتون ميزنم

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد