چه کرمی برای ترک بگیرم که ترک نزنه شکمم؟

۱۶ پاسخ

فایده نداره اصلا اگ بخاد ترک بخوره میخوره

فقط کره کاکائو‌اگه بخواد‌جواب‌بده فقط این

🤣🤣پولتو الکی حروم نکن هر چی بگیری باز میشه

از اول بارداری روغن ارگان زدم.
دیگه الان شکمم داره گردالو میشه که کرم روغن نارگیل و زیتون از داروخونه گرفتم و میزنم. کرم ضد ترک هیدرودرم هم چند هفتس میزنم.

پرایم راضیم

من تا الان روغن نارگیل میزنم.تازه۲.۳روزه دارم ریز ترک میخورم.همش به ژنتیک بستگی داره

من گاهی روغن زیتون میزنم فعلا ترک نزده حالا تا بعد ببینیم چی میشه😄

روغن نارگیل

من روغن ماستلا گرفتم اولین چیزی بود خریدم وقتی فهمیدن باردارم از همون روز هم استفاده کردم تا الان اصلا ترک نخورم خیار هم زیاد خوردم از روز اول میگن کلاژن سازی میکنه دکترم میگه بخاطر همون خیار و آب خوردنه زیاده .فکرکنم تاثیر هردوشون بوده

روغن بادام شیرین یا تلخ

هیچی نگیر هیچم زحمت نکش
من سرویس شدم با کرم و روغن
هیچ فایده نداشت

من از اول بارداری از کرم درماسیف ترک شکم استفاده کردم تاالان خیلی راضی بودم

من پرایم میزنم ، نارگیل میزنم شیباتر میزنم هر کدوم دم دست باشه استفاده میکنم ولی شیباتر چون گرمه کمتر استفاده میکنم هفته ای ۲ بار یا یک بار

روغن اگزایسن

روغن زیتون
روغن بایواویل

روغن زیتون شنیدم خوبه

سوال های مرتبط